Foto's - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

30 Maart 2009 | Niger, Niamey

Geen bericht.. wel wat foto's

• 30 Maart 2009 - 10:51

Marielle:

chick!!

die foto's maken het gevoel wat je van de verhalen krijgt helemaal compleet! heel vet wat je daar allemaal aan het doen bent! die warmte is wel een beetje heel veel van het goeie of niet ;)! geniet er nog van, ik lees met je mee!!

kusje!!

• 30 Maart 2009 - 11:50

Hans:

Hoi Roel,
    Kan je het hoofd nog koel houden? Kan de warmte van je foto's afzien. Scholen bezoek afgerond? Nu het echte werk nog. Hier gaat het prima. Mooi weer maar niet zo warm. Feyenoord heeft het goed gedaan tegen de toekomstig landskampioen.Heb afgelopen weekend het grove werk in de tuin gedaan met 5 hulpen. Soms kan je beter op missie zijn. Was wel bar gezellig. Van de week naar Agriterra. Debriefing en uitleggen hoe je aan een afwijking komt die je iedere keer naar Niger dwingt. Als het goed is zijn je foto's bij je vader en moeder. Hou je haaks, geniet er van. Groeten,
    Hans.

• 31 Maart 2009 - 08:33

Koos Dekker:

Roel,

Het ziet er goed uit. Zijn alle scholen nu per kameel bezocht of per 4wd?

Groet,

Koos

• 02 April 2009 - 18:59

Jan Van Den Berg:

Hallo Roel

vandaag was Hans van Leeuwen bij ons voor zijn debriefing en hadden we het nog over jou.
    As week zal ik eens proberen te bellen. Is het daar nog uit te houden in de hitte?
    En hoe staat het verder met de je contacten met de Nigerezen?
    Hé nog veel plezier en tot horens

Jan

• 13 April 2009 - 21:38

Patrick Stokx:

Hey Roel,

Zat even op je site rond te kijken. Geweldig om te zien. Ik hoop dat je het daar naar 't zin hebt. Moet een fantastische efrvaring zijn.
    En dat wat Hans schrijft over Feynoord, geloofd het maar nie.....
    Je wel gemist bij het Paasontbijt.
    Groetjes en veel plezier daar,

Patrick Stokx

• 14 April 2009 - 09:15

Jannie:

Hoi neef
    IK ben niet zo'n regelmatige schrijver maar vind het hartstikke leuk om te lezen wat jij zoal beleeft.Foto's lijken wel of je op safari bent. Nou tot in Nederland. Groetjes.

• 19 April 2009 - 12:48

Michel Steenbakkker:

Nog iets meer als een week, Roel! Geniet er dus nog ff van!!!!!
    Michel

• 20 April 2009 - 20:42

Inge :

Hey roelieeeee,

OOOHHHH ben jaloers op je man, wat een geweldig mooie foto's die je daar gemaakt hebt!! Echt lijkt met helemaal super geweldig om het daar zo eens mee te maken. Wel leuk dat je werk zo goed gaat daar en dat je het naar je zin hebt. Zie je snel weer in Den Bosch. Geniet er nog lekker van daar he!! succes nog he!

Groetjes