Verjaardag - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

20 Maart 2009 | Niger, Niamey

Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes die ik tot nu toe ontvangen heb. Het doet me erg goed om af en toe wat berichten te lezen vanuit Nederland. Erg leuk dat jullie allemaal de berichten lezen. Gister me 22e verjaardag gevierd. Het was heel gezellig. Ik zal wat foto's ervan op internet zetten. Vandaag een dagje kantoor. Maandag gaan we weer naar de dorpen toe om scholen te bezoeken.

Groeten,
Roel

• 20 Maart 2009 - 09:48

Rob Tettero:

Ha Roel,

Nog proficiat met je verjaardag ! Het zal wel raar geweest zijn om op zo`n locatie je verjaardag te vieren. Maar zo te lezen zit je genoeg onder de mensen. Mooi en appart project, je hulp zal de mensen daar en jezelf ten goede zijn!

Succes verder met je stage!

Groeten,

Rob Tettero

• 20 Maart 2009 - 12:42

Jacoline Baas:

Hoi Roel,
    Nog van harte met je verjaardag. Wat maak je prachtige foto's zeg. Een genot om naar te kijken. Succes hoor met alles wat je doet!

Groetjes Jacoline

• 20 Maart 2009 - 14:26

De Groot En Slot:

Beste Roel,

bij deze willen we je heel veel succes en geluk toewensen tijdens je stage in Niger.
    De schooltuinen worden vast, mede dankzij jouw inzet, een succes.

Met vriendelijke groet,

De Groot en Slot Allium

Collega's van Hans van Leeuwen

• 23 Maart 2009 - 08:46

Richard:

Hoi Roel,

Ook namens ons nog van harte gefeliciteerd een beetje laat misschien. Hoop dat je het daar erg naar je zin hebt. Ziet er in ieder geval allemaal heel erg leuk uit dus zal allemaal wel heel erg gezellig zijn. Nou wij blijven je nog even volgen. Groetjes Richard en Jolanda