kort bericht - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu kort bericht - Reisverslag uit Niamey, Niger van Roel Clement - WaarBenJij.nu

kort bericht

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

25 Februari 2009 | Niger, Niamey

Even heeeel snel een bericht. Alles gaat nog steeds goed. Gister was een enorm lange dag. Van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds. 2 lekke banden, 2 keer verdwaald in niemandsland en een lege accu van de auto. Maar alles is weer goed.

Ik ga proberen foto's te uploaden. Later meer informatie vanuit Niamey

Groet,
Roel

  • 25 Februari 2009 - 11:39

    Thijn:

    HoiRoel,
    Ik heb samen met mama de foto's bekeken van de kindjes in Afrika. De tijger vond ik ook wel leuk.
    Ik heb nu vakantie en heb gelogeerd bij opa en oma. Ik ga nu een mooie tekening voor jou maken. Kus Thijn

  • 25 Februari 2009 - 14:35

    Hilda/Johanv.Horssen:

    Roel,

    Wat moet dit een gave ervaring zijn !!!

    Nog heel veel plezier en mooie resultaten in Niger.

    Groetjes.

  • 25 Februari 2009 - 18:09

    Paul En Marga Sweere:

    Hallo Roel

    Wij zien dat je er al aardig thuis bent,de prei
    in de tuin staat er goed bij maar je zal deze wel moeten beschermen tegen de wilde dieren.
    Een Benzinepomp voor het kantoorgebouw FCMN zou we goed staan hoor,of is dit geen drukke straat.

    Groetjes en veel succes.

  • 27 Februari 2009 - 09:28

    Joost:


    fotos vond ik leuk.
    tijger vond ik ook wel mooi. ik moet maandag trainen bij kloetinge.
    eet je ook vis?
    vrijdag ben ik bij oma en opa clemnent.
    jou makker. kus joost

  • 27 Februari 2009 - 13:52

    Leunie:

    Hoi Roel,
    Wat een foto,s,het wordt nu wel het echte werk,
    Heel veel succes volgende week,hou je haaks, we leven met je me. Mama


  • 02 Maart 2009 - 08:57

    David:

    Hey Roel,

    Vin het gaaf om te zien waar je mee bezig bent. Dit is leuk je opleiding volgen zeg ik..!

    Als ik je blog lees en de foto's zie moet ik meteen weer denken toen wij in Kenia zaten. En indd met foto's geef je een beeld maar niet een totaalplaatje.

    Plezierig daar, geniet ervan!

    Grt,
    Voorzitter ALS ;P

  • 02 Maart 2009 - 10:30

    Thon:

    Hey Roel,

    Gaat je goed af zie ik!! Andere koek daar zeg!! Knap hoor, en veel respect voor je!

    Succes nog daar met de schooltuinen, en alle andere mooie ervaringen..

    groet!
    P.s. mijn stage gaat ook naar behoren, zeker naar me zin en leer ontzettend veel hier!

  • 02 Maart 2009 - 13:40

    Anja A:

    Hoi Roel ook ik volg je hoor.
    Om de paar dagen bekijk ik je site, prachtige foto's, wat een ervaring moet dit zijn voor je.
    Groetjes Anja

  • 02 Maart 2009 - 14:03

    Martine Muijsers:

    He Roel,

    Tof man! Echt mooie foto's heb je al gemaakt! Deze week + de aankomende 2 weken zal ik ook fulltime in de schooltuinen helpen! Geweldig werk, ontwikkelingswerk!

    Succes met je opdracht! Liefss Martine

  • 02 Maart 2009 - 16:31

    Inge:

    Hey roelie,

    Wat gaaf om je verhalen te lezen, echt tof wat je daar al mee maakt. En wat een geweldig mooie foto's al!! geniet er nog lekker van daar he!

    Groetjes uit Den Bosch

  • 02 Maart 2009 - 17:39

    Leon:

    Ha Roel,

    Prachtige verhalen en foto's!

    Succes met alles verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Niger, Niamey

Mijn eerste reis

Internship Niger.

Recente Reisverslagen:

21 April 2009

Regen

30 Maart 2009

Foto's

28 Maart 2009

26 maart

20 Maart 2009

Verjaardag

15 Maart 2009

Eindelijk weer internet.
Roel

Internship Niger.

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 25611

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: